åh!!!

har haft fullt upp hela veckan och inte haft en sekund till att blogga.
skolan tar så jäkla mycket tid..

och nu sitter mamma och gämför mig med tjejen som var med på lyxfällan..
hon sitter ju vid datan 2.5 timme.. och jag sitter alldeles för mycket.
phhhft, nej!

vad har jag gjort idag?

jo, jag har varit på veckans höjdpunkt.. nämligen konfirmation. jag tror inte jag har skrattat så
mycket som jag gör där. haha..
vad ska jag göra imorgon?
jo, jag ska sova ut! sen bege mig mot nynäsplan och träna för gestrikelaget.
jag och sofia, malin emma och sara ska också pröva. vi får se hur det går iaf..

kvällen kommer nog spenderas med mina älskade vänninor.
om vi har tur bjuds det nog på saft och bullar. ironi..
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0